Markedsføring i foreningsregi

Markedsføring er en vigtig del i mange foreninger. Der skal skaffes publikum til arrangementer, skaffes nye medlemmer, foreningens brand skal styrkes osv. Det er ikke altid let, og man kan nemt komme til at bruge mange penge på det. Jeg har fået Bettina Sandfær-Andersen til at skrive dette gæsteindlæg om markedsføring i foreningsregi.  Bettina er ekspert på området. Hun er en dygtig grafisk designer og hjælper i sit firma bla. også foreninger med opsætning af grafiske materialer. Hun har også været med i mange foreninger og kender derfor problemstillingen fra begge sider.  Ikke mere fra mig, jeg giver hermed ordet til Bettina: Markedsføring i foreningsregi Nu er en forening mange ting, og først og fremmest skal man gøre op med sig selv, hvad der er vigtigst. Pengene er altid (for) små i foreningsregi, så de skal udnyttes bedst muligt. Under alle omstændigheder skal du gøre op med dig selv, hvem din […]